Умови гарантійного обслуговування
Правила гарантійного обслуговування.
Шановні покупці! Інструмент та обладнання є споживчим товаром, тому його експлуатація періодично може призводити до поломок, як внаслідок зношування основних вузлів і механізмів, так і з багатьох інших причин, у тому числі і внаслідок заводського браку. Просимо Вас бути стриманими та адекватно сприймати дані ситуації. Ми лише продаємо інструмент, а не виробляємо та ремонтуємо! Весь інструмент представлений у нашому інтернет-магазині має гарантійний термін. У будь-якому випадку ми йдемо на поступки нашим дорогим клієнтам щодо вирішення всіх питань, пов'язаних із гарантією.
ВАЖЛИВО! Наш інтернет-магазин не є гарантійною майстернею, ми лише передаємо Ваш інструмент у міру його надходження до нас – до сервісного центру, адже сервісний центр не приймає товари на ремонт через послуги поштового зв'язку.
Внаслідок цього ми не зобов'язуємося ремонтувати інструмент, який вийшов з ладу, ми лише допомагаємо нашим клієнтам уникнути всієї тривалої тяганини з сервісними центрами і самі оформляємо всю документацію для подання несправного товару в сервіс, контролюємо терміни ремонту та забираємо з сервісного центру. Оплата доставки товару до сервісного центру та з нього відбувається за рахунок клієнта.
Гарантійні зобов'язання починають діяти з того моменту, коли клієнт забирає товар з відділення Нової Пошти. Усі умови гарантійного обслуговування діють лише за наявності гарантійного талона на виріб. Уважно перевірте наявність цього документа при отриманні обладнання.
Для з'ясування причини поломки виробу, як на малому гарантійному терміні, так і на великому, потрібне рішення сервісного центру. Сервісний центр зобов'язаний видати письмовий висновок на гарантійний огляд на прохання покупця.
Усі умови гарантійного обслуговування кожного виробу описані у гарантійному талоні. Гарантійний талон має бути заповнений без закреслень, виправлень та інших граматичних помилок.
ВАЖЛИВО! Не плутайте гарантійні зобов'язання та страховку! Гарантійний талон є гарантією того, що виробник не припустився технічних помилок зі свого боку при випуску цього виробу, внаслідок чого інструмент працює справно. Він не передбачає ремонт Вашого виробу з будь-якої несправності з вини споживача, за це відповідає страховка, якщо вона була оформлена і придбана при покупці інструменту.
Пам'ятайте! 90% поломок виникають при ігноруванні ознайомлення інструкції з експлуатації або нехтування умовами, описаними в цих посібниках.
Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар (електричний або бензиновий) протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку* і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
А також має бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність та всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- пломби;
- голограми;
- заводське маркування.
Поверненню не підлягає механічний товар: запчастини, витратний матеріал, олії, канцелярія, екіпірування. Електричний товар вважається вживаним, при включенні його живлення в мережу.
Процес обміну/повернення товару належної якості:
1. Якщо ви вирішили обміняти/повернути товар належної якості, спочатку вам потрібно зателефонувати за номером телефону, вказаним у розділі "Контакти", і пояснити ситуацію.
2. Якщо всі умови обміну/повернення дотримані, вам потрібно надіслати товар Новою Поштою на один із наших складів (менеджер повідомить адресу доставки окремо в смс). Повернення товару належної якості за адресою Продавця здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцю не відшкодовується.
3. Повернення Покупцю вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за дотримання вимог. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
Гарантійні обов'язки не поширюються на такі випадки:
- Недотримання споживачем розпоряджень Посібника з експлуатації.
- Механічного ушкодження, викликаного зовнішніми чи будь-якими іншими впливами.
- Використання виробу у професійних або комерційних цілях та обсягах.
- Використання виробу не за призначенням.
- Стихійне лихо.
- Несприятливі атмосферні та інші зовнішні впливи на виріб, такі як дощ, сніг, підвищена вологість, нагрівання, агресивні середовища.
- Використання витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та запчастин, не рекомендованих або не схвалених виробником.
- Використання як паливо чистого бензину, або паливної суміші з неправильним співвідношенням бензин/масло (див. Технічні характеристики).
- Попадання всередину виробу або засмічення вентиляційних прорізів великою кількістю пилу, тирси, стружки тощо відходів або сторонніх предметів.
- За відсутності, пошкодження або зміни коду на виробі або в гарантійному талоні, або за його невідповідності.
- Вироби, що зазнали відкриттю чи ремонту неуповноваженими особами.
- Приладдя та витратні матеріали, що вийшли з ладу внаслідок природного зносу, такі як шини, ланцюги, шестерні, елементи аварійного гальма та відцентрового зчеплення, свічки запалювання, фільтри, шнур стартера та інші витратні матеріали.
- Несправності, що виникли внаслідок неналежного поводження або зберігання виробу (наявність іржі на металевих елементах виробу, відколи, подряпини, сильні потертості корпусу).
- Несправності, що виникли в результаті перевантаження виробу і спричинили вихід з ладу двигуна або інших вузлів та деталей.
- Деформація або оплавлення пластмасових деталей та вузлів виробу.
- Задираки циліндро-поршневої групи з боку вихлопу, що виникають при перегріві двигуна.
- Зношування стрічки аварійного гальма ланцюга.
- УВАГА! Гарантія на акумулятори діє тільки на заводський брак – коротке замикання та обрив ланцюга!
Технічний огляд виробу щодо встановлення гарантійного випадку проводиться лише у уповноважених цього Сервісних центрах. Термін гарантії продовжується на час знаходження виробу у сервісному центрі.
Процес прийому товару на гарантійний ремонт:
1. Для прийому товару на гарантійний ремонт, вам потрібно зателефонувати за номером телефону, вказаним у розділі "Контакти" або за телефоном, вказаним у гарантійному талоні та повідомити вашу проблему.
2. Наш менеджер повідомить адресу доставки окремо у смс. Доставка здійснюється службою Нова Пошта за рахунок нашої компанії!
3. Гарантійний ремонт здійснюється у строк 7 днів після отримання посилки. Для додаткової інформації та уточнень під час ремонту з вами може зв'язатися представник сервісного центру.
4. Готовий працездатний виріб компанія надсилає Новою Поштою покупцю власним коштом!